social media

Social Media gebruiken we tegenwoordig niet meer alleen privé. Ook zakelijk valt er een hoop te winnen op het gebied van Social Media. 88% van de Nederlanders ouder dan 12 jaar is in 2019 online te vinden. Laat staan wat dit percentage vandaag de dag zal zijn. Er is dus een grote kans dat je doelgroep aanwezig is op Social Media. Dit is wat ik interessant vindt aan Social Media. Maar ook het stukje ervoor en erna. Wie is de doelgroep? Waar vinden we haar? Wat willen ze graag zien? En hoe kan ze worden beïnvloed? En zodra we hierachter zijn, werkt het dan ook? 

Op de minor Digital Marketing heb ik voor Supernoud en Naron een Social Media strategie mogen maken. Voor Musthave District, mijn meeloopstage, ben ik ook veel bezig geweest met Social Media. Helaas was hier weinig sprake van het analyseren van de content, dit is dus iets wat ik graag nog wil leren. 

Contentstrategie Supernoud

Jaar 3 - minor Digital Marketing

Contentstrategie Naron

Jaar 3 - minor Digital Marketing