branding
Branding is essentieel voor elk merk. Zo kan een merk vallen of opstaan met branding. Wanneer een bedrijf geen aandacht aan haar branding besteedt zie je dit dan ook gelijk. Dit is wat ik leuk vind aan branding. Het beschrijft niet alleen wie het bedrijf is, maar ook wie je zelf, als eigenaar, bent. Het is een manier om van je bedrijf een merk te maken. Een manier om mensen te binden aan je merk en ook zeker om te zorgen dat ze nooit meer gaan.
Op de opleiding Communicatie heb ik al meerdere projecten mogen doen met het onderwerp branding. Tijdens de minor Digital Marketing heb ik zelfs een gehele rebranding mogen maken voor Naron. Benieuwd naar het resultaat? Deze vind je hieronder.
Ik vind dat ik zeker goed op weg ben om een specialist te worden op gebied van branding. Maar er valt ook zeker nog een hoop te leren. Als vierde jaars student heb ik al wat ervaring op mogen doen maar nog zeker niet genoeg om een expert genoemd te mogen worden. Ik hoop mezelf de komende jaren hier nog verder in te mogen ontwikkelen.
Brandbook Naron
Jaar 3 -- minor Digital Marketing
Brandbook Coritas
Jaar 2 -- Communicatie